R.X1 FS 27.5+

R.X1 FS 27.5+

Rama

Jest tylko jedno najbardziej adekwatne słowo dla opisania modelu R.X1 – wszechstronność! Według wymagań możliwe wariancje nowych rowerów ROTWILD All Mountain obejmują rozmiar kół od 27,5 to 27+ cali, długość tylnego trójkąta (chainstay, CS), jak również stery – a wszystkie one wymagają zachowania geometrii ramy w niezmienionym stanie, włącznie z wysokością suportu. Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość CS, umożliwiając zmianę właściwości jazdy oraz przeprowadzenie adaptacji właściwych wymiarom ciała poprzez indywidualny rozkład obciążeń koła dla rozmiarów S/M oraz L/XL/XXL.


                Hydroformowana rama aluminiowa charakteryzuje się wysoką precyzją wykonania ścianek pod względem ich grubości, jak również zewnętrznego zarysu. Funkcjonuje bez dodatkowych wzmocnień (gussetów), zmniejszając tym samym ścieg spoiny i możliwość potencjalnego uszkodzenia. Optymalizacja łożysk modelu R.X1 FS gwarantuje długą żywotność łożysk kulkowych tylnego widelca. Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper. Linearyzowana krzywa siła-ugięcie układu tylnych wahaczy również zwiększa stopień pochłaniania niewielkich uderzeń. Ma to znaczny korzystny wpływ na trakcję podczas podjazdów oraz jazdy nad przeszkodami.

Detale

R.X1 FS 27.5+ 0 - Rotwild Polska
R.X1 FS 27.5+ 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI
R.X1 FS 27.5+ 2 - Rotwild Polska

Wewnętrzne prowadzenie przewodów - pełna integracja z ramą główną i tylnym trójkątem (chainstay, CS)

Zmiana przełożeń zachodzi z większą dokładnością i łatwością z uwagi na mniejsze tarcie.

R.X1 FS 27.5+ 3 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS – ALL MOUNTAIN

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce

Geometria

Rozmiar     XS S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 400 435 475 510 535
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) 560 595 610 635 678
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 100 110 120 130 135
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422,5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°) 67,7 67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm) 1,114 1.141 1.162 1.201 1.227
I PRZEKROK (mm) 721 746 762 770 810
J REACH (mm) 400 423 450 475 500
K STACK (mm) 591 600 610 619 628
prev

Konfiguracja Rama

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Akcesoria

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI 1.5° +/- 1.5° LENKWINKEL

od  € 2599

(sugerowana cena detaliczna)