All Mountain

All Mountain

WSZECHSTRONNOŚĆ –

OSOBISTA ASPIRACJA.

Dzięki możliwości zmiany rozmiaru kół, tylnego zawieszenia i sterów nasze wielofunkcyjne modele X sprawdzają się na każdej powierzchni. Rama XCS z czterema punktami obrotu i tylnym zawieszeniem z ogniwem Horsta oraz skokiem rzędu 145 specjalnie zaadaptowana do wymagań All Mountain zapewnia przystosowaną do napędu jazdę po wzniesieniach pozbawioną efektu bujania oraz dokładną reakcję przy zachowaniu dostatecznego zapasu skoku zawieszenia podczas zjazdów.

R.X2 FS 27,5

R.X2 FS 27,5

Team

Detale

R.X2 FS 27,5 0 - Rotwild Polska

Koncepcja wielofunkcyjnej ramy All Mountain

Kompatybilna z różnymi rozmiarami kół (29", 27,5" i 27,5+"), długość ramienia pedału (422.5 i 435mm) oraz 3-trybowa regulowana główka mostka (0° i +/- 1,5°)

 

Więcej o Modular Riding Concept
R.X2 FS 27,5 1 - Rotwild Polska

Technologia EPS Carbon

Rama karbonowa ręcznie wykonana z połączenia włókien węglowych HT oraz HM. Łączna waga to jedyne 2.080 g.

Więcej o ramach karbonowych

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   400 435 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   560 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   100 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422.5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0  
G KĄT RURY POSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1114 1141 1172 1201
I PRZEKROK (mm)   750 753 778 795
J REACH (mm)   400 423 450 475
K STACK (mm)   591 600 610 619
prev

Konfiguracja Team

Stery

ROTWILD MHS I TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 3-POS FIT4 LSC FACTORY KASHIMA

Kierownica

PRO THARSIS RISER DI2 8/740(S/M)/780 CARBON

Mostek

PRO THARSIS

Sztyca

KS LEV INTEGRA Ø31.6 125(S)/150 MM TRAVEL

Siodełko

ERGON SMR3 PRO CARBON

Chwyt kierownicy

ERGON GE10 SLIM

Korba

SHIMANO XTR 32T. B1 BB92 PRESS FIT - BOOST ACS-RING-11

Akcesoria

ROTWILD MHS I +/- 1.5° TAPERED TI

Manetka

SHIMANO XTR I-SPEC II

Tylna przerzutka

SHIMANO XTR-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO XT 8000 11-46T.

Hamulce

SHIMANO XTR 9020 FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT99 ICE 180/180

Koło

DT SWISS XMC1200 SPLINE 24 CARBON 110-15 / 148-12 TAS CL

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 7999

(sugerowana cena detaliczna)

R.X2 FS

R.X2 FS

Rama

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   400 435 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   560 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   100 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422.5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0  
G KĄT RURY POSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1114 1141 1172 1201
I PRZEKROK (mm)   750 753 778 795
J REACH (mm)   400 423 450 475
K STACK (mm)   591 600 610 619
prev next

Konfiguracja Rama

Stery

ROTWILD MHS I TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Akcesoria

ROTWILD MHS I +/- 1.5° TAPERED TI

od  € 3499

(sugerowana cena detaliczna)

R.X2 FS 29

R.X2 FS 29

Evo

Detale

R.X2 FS 29 0 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS All Mountain

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce
R.X2 FS 29 1 - Rotwild Polska

Technologia EPS Carbon

Rama karbonowa ręcznie wykonana z połączenia włókien węglowych HT oraz HM. Łączna waga to jedyne 2.080 g.

Więcej o ramach karbonowych

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   400 435 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   560 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   100 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422.5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0  
G KĄT RURY POSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1114 1141 1172 1201
I PRZEKROK (mm)   750 753 778 795
J REACH (mm)   400 423 450 475
K STACK (mm)   591 600 610 619
prev next

Konfiguracja Evo

Stery

ROTWILD MHS I TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 3-POS FIT4 LSC FACTORY KASHIMA

Kierownica

PRO KORYAK RISER DI2 8/760

Mostek

PRO KORYAK DI2

Sztyca

KS LEV INTEGRA Ø31.6 125(S)/150 MM TRAVEL

Siodełko

ERGON SMA30

Chwyt kierownicy

ERGON GE10 SLIM

Korba

SHIMANO XT 36-26T. B2 BB92 PRESS FIT - BOOST

Akcesoria

ROTWILD MHS I +/- 1.5° TAPERED TI

Manetka

SHIMANO DI2 XT SHIFT SWITCH

Przednia przerzutka

SHIMANO DI2 XT-2

Tylna przerzutka

SHIMANO DI2 XT-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO XT 8000 11-40T

Hamulce

SHIMANO XT 8000 FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT81 ICE 180/180

Koło

DT SWISS XM1501 SPLINE ONE 25 110-15 QR/148-12 TAS CL

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 29x2.40

od  € 6999

(sugerowana cena detaliczna)

R.X2 FS 27.5

R.X2 FS 27.5

Comp

Detale

R.X2 FS 27.5 0 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS All Mountain

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce
R.X2 FS 27.5 1 - Rotwild Polska

Technologia EPS Carbon

Rama karbonowa ręcznie wykonana z połączenia włókien węglowych HT oraz HM. Łączna waga to jedyne 2.080 g.

Więcej o ramach karbonowych

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   400 435 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   560 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   100 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422.5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0  
G KĄT RURY POSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1114 1141 1172 1201
I PRZEKROK (mm)   750 753 778 795
J REACH (mm)   400 423 450 475
K STACK (mm)   591 600 610 619
prev next

Konfiguracja Comp

Stery

ROTWILD MHS I TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL PERFORMANCE

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 3-POS GRIP PERFORMANCE

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT2 8/740(S/M)/780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE1

Sztyca

CRANKBROTHERS COBALT2 Ø31.6

Siodełko

ERGON SMA30

Chwyt kierownicy

ERGON GE10 SLIM

Korba

SHIMANO SLX 32T. B1 BB92 PRESS FIT - BOOST

Akcesoria

ROTWILD MHS I +/- 1.5° TAPERED TI

Manetka

SHIMANO SLX I-SPEC II

Tylna przerzutka

SHIMANO SLX-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO XT 8000 11-46T.

Hamulce

SHIMANO SLX 7000 FIN PAD

Tarcza

Rotor SHIMANO RT70 ICE 180/180

Koło

DT SWISS M1900 SPLINE 22.5 100-15 QR / 148-12 TAS CL

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 4699

(sugerowana cena detaliczna)

R.X2 FS 27.5+

R.X2 FS 27.5+

Pro

Jest tylko jedno najbardziej adekwatne słowo dla opisania modelu R.X2 – wszechstronność! Według wymagań możliwe wariancje nowych rowerów ROTWILD All Mountain obejmują rozmiar kół od 27,5 to 27+ cali, długość tylnego trójkąta (chainstay, CS), jak również stery – a wszystkie one wymagają zachowania geometrii ramy w niezmienionym stanie, włącznie z wysokością suportu. Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość CS, umożliwiając zmianę właściwości jazdy oraz przeprowadzenie adaptacji właściwych wymiarom ciała poprzez indywidualny rozkład obciążeń koła dla rozmiarów S/M oraz L/XL/XXL.


                Hydroformowana rama aluminiowa charakteryzuje się wysoką precyzją wykonania ścianek pod względem ich grubości, jak również zewnętrznego zarysu. Funkcjonuje bez dodatkowych wzmocnień (gussetów), zmniejszając tym samym ścieg spoiny i możliwość potencjalnego uszkodzenia. Optymalizacja łożysk modelu R.X2 FS gwarantuje długą żywotność łożysk kulkowych tylnego widelca. Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper. Linearyzowana krzywa siła-ugięcie układu tylnych wahaczy również zwiększa stopień pochłaniania niewielkich uderzeń. Ma to znaczny korzystny wpływ na trakcję podczas podjazdów oraz jazdy nad przeszkodami.

Detale

R.X2 FS 27.5+ 0 - Rotwild Polska

Technologia EPS Carbon

Rama karbonowa ręcznie wykonana z połączenia włókien węglowych HT oraz HM. Łączna waga to jedyne 2.080 g.

Więcej o ramach karbonowych
R.X2 FS 27.5+ 1 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS All Mountain

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   400 435 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   560 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   100 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422.5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0  
G KĄT RURY POSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1114 1141 1172 1201
I PRZEKROK (mm)   750 753 778 795
J REACH (mm)   400 423 450 475
K STACK (mm)   591 600 610 619
next

Konfiguracja Pro

Stery

ROTWILD MHS I TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL PERFORMANCE

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 3-POS GRIP PERFORMANCE

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT2 8/780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE1

Sztyca

KS LEV INTEGRA Ø31.6 125(S)/150 MM TRAVEL

Siodełko

ERGON SMA30

Chwyt kierownicy

ERGON GE10 SLIM

Korba

SHIMANO XT 36-26T. B2 BB92 PRESS FIT - BOOST

Manetka

SHIMANO XT I-SPEC II

Przednia przerzutka

SHIMANO XT-2 E-TYPE SIDE SWING

Tylna przerzutka

SHIMANO XT-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO SLX 7000 11-40T

Hamulce

SHIMANO XT 8000 FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT81 ICE 203/180

Koło

DT SWISS M1700 SPLINE TWO 30 110-15 QR / 148-12 TAS CL

Opona

SCHWALBE NOBBY NIC TRAILSTAR / PACESTAR 27.5x2.60

Pedały

ROTWILD MHS I +/- 1.5° TAPERED TI

od  € 5499

(sugerowana cena detaliczna)

R.X+ FS 27.5

R.X+ FS 27.5

Pro

Wielofunkcyjność i genialne osiągi – oto cechy definiujące model R.X+ FS eMTB. Dzięki zastosowaniu zintegrowanej jednostki napędowej IPU (Integrated Power Unit) możliwe jest perfekcyjne opanowanie każdego dłuższego szlaku górskiego z taką samą łatwością, jak techniczne zjazdy, a wszystko to dzięki połączeniu nowego akumulatora o objętości 518 Wh z układem napędowym Brose, zapewniającym jeszcze większą moc i skuteczność jazdy.

Oprócz możliwości dowolnego doboru mocy wyjściowej, istnieje również możliwość wyboru rozmiaru koła oraz zamierzonego zastosowania: model All Mountain perfekcyjnie sprawdzi się dla wersji od trail (27,5”) do traction (27+). Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Linearna krzywa siła-ugięcie układu tylnego wahacza również wspomaga tłumienie niewielkich uderzeń, co pozwala znacznie zwiększyć trakcję podczas podjazdów oraz jazdy po przeszkodach.

Detale

R.X+ FS 27.5 0 - Rotwild Polska

IPU (Integrated Power Unit) jednostka napędowa produkcji ADP Engineering
Dla zwiększenia napędu – jednostka Integrated Power Unit (IPU) z 518 Wh. Akumulator stanowi część konstrukcji karbonowej rury dolnej.

Więcej o IPU
R.X+ FS 27.5 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   435 440 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   590 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   110 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   445 / 457,5  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY ((°))   67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ ((°))   73,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1.157 1.163 1.194 1.223
I PRZEKROK (mm)   746 751 765 773
J REACH (mm)   417 423 450 475
K STACK (mm)   600 600 610 619
prev

Konfiguracja Pro

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL PERFORMANCE

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 27.5+ FIT4 PERFORMANCE

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT2 780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE1

Sztyca

KIND SHOCK LEV INTEGRA Ø31.6 REMOTE 150

Siodełko

ERGON SME30 RW

Chwyt kierownicy

ERGON GE1

Korba

E13 TRS+ ISIS 36T.

Manetka

SHIMANO XT INTEGRATED

Tylna przerzutka

SHIMANO XT-10 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO HG81 11-36T.

Hamulce

SHIMANO XT FIN PAD

Tarcza

SHIMANO XT-10 GS DM PLUS

Koło

DT SWISS XM 481 ROTWILD EDITION 27+ 15/12 TAS

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 6239

(sugerowana cena detaliczna)

R.X+ FS 27.5

R.X+ FS 27.5

Evo

Wielofunkcyjność i genialne osiągi – oto cechy definiujące model R.X+ FS eMTB. Dzięki zastosowaniu zintegrowanej jednostki napędowej IPU (Integrated Power Unit) możliwe jest perfekcyjne opanowanie każdego dłuższego szlaku górskiego z taką samą łatwością, jak techniczne zjazdy, a wszystko to dzięki połączeniu nowego akumulatora o objętości 518 Wh z układem napędowym Brose, zapewniającym jeszcze większą moc i skuteczność jazdy.

Oprócz możliwości dowolnego doboru mocy wyjściowej, istnieje również możliwość wyboru rozmiaru koła oraz zamierzonego zastosowania: model All Mountain perfekcyjnie sprawdzi się dla wersji od trail (27,5”) do traction (27+). Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Linearna krzywa siła-ugięcie układu tylnego wahacza również wspomaga tłumienie niewielkich uderzeń, co pozwala znacznie zwiększyć trakcję podczas podjazdów oraz jazdy po przeszkodach.

Detale

R.X+ FS 27.5 0 - Rotwild Polska

IPU (Integrated Power Unit) jednostka napędowa produkcji ADP Engineering
Dla zwiększenia napędu – jednostka Integrated Power Unit (IPU) z 518 Wh. Akumulator stanowi część konstrukcji karbonowej rury dolnej.

Więcej o IPU
R.X+ FS 27.5 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   435 440 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   590 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   110 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   445 / 457,5  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°)   67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ (°)   73,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1.157 1.163 1.194 1.223
I PRZEKROK (mm)   746 751 765 773
J REACH (mm)   417 423 450 475
K STACK (mm)   600 600 610 619
prev next

Konfiguracja Evo

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 27.5+ FIT4 LSC FACTORY KASHIMA

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT11 CARBON 780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE1

Sztyca

KIND SHOCK LEV INTEGRA Ø31.6 REMOTE 150

Siodełko

ERGON SME30 RW

Chwyt kierownicy

ERGON GE1

Korba

E13 TRS+ ISIS 36T.

Manetka

SHIMANO XT INTEGRATED

Tylna przerzutka

SHIMANO XTR-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO XT INTEGRATED

Hamulce

SHIMANO XT FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT81 ICE 203/180

Koło

DT SWISS XM 481 ROTWILD EDITION 27+ 15/12 TAS

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 7279

(sugerowana cena detaliczna)

R.X+ FS 27.5

R.X+ FS 27.5

Edition

Wielofunkcyjność i genialne osiągi – oto cechy definiujące model R.X+ FS eMTB. Dzięki zastosowaniu zintegrowanej jednostki napędowej IPU (Integrated Power Unit) możliwe jest perfekcyjne opanowanie każdego dłuższego szlaku górskiego z taką samą łatwością, jak techniczne zjazdy, a wszystko to dzięki połączeniu nowego akumulatora o objętości 518 Wh z układem napędowym Brose, zapewniającym jeszcze większą moc i skuteczność jazdy.

Oprócz możliwości dowolnego doboru mocy wyjściowej, istnieje również możliwość wyboru rozmiaru koła oraz zamierzonego zastosowania: model All Mountain perfekcyjnie sprawdzi się dla wersji od trail (27,5”) do traction (27+). Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Linearna krzywa siła-ugięcie układu tylnego wahacza również wspomaga tłumienie niewielkich uderzeń, co pozwala znacznie zwiększyć trakcję podczas podjazdów oraz jazdy po przeszkodach.

Detale

R.X+ FS 27.5 0 - Rotwild Polska

IPU (Integrated Power Unit) jednostka napędowa produkcji ADP Engineering
Dla zwiększenia napędu – jednostka Integrated Power Unit (IPU) z 518 Wh. Akumulator stanowi część konstrukcji karbonowej rury dolnej.

Więcej o IPU
R.X+ FS 27.5 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI

Geometria

Rozmiar       S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm)   435 440 475 510
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm)   590 595 610 635
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm)   110 110 120 130
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   445 / 457,5  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY ((°))   67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ ((°))   73,0  
H ROZSTAW OSI (mm)   1.157 1.163 1.194 1.223
I PRZEKROK (mm)   746 751 765 773
J REACH (mm)   417 423 450 475
K STACK (mm)   600 600 610 619
next

Konfiguracja Edition

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 27.5+ FIT4 LSC FACTORY KASHIMA

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT11 CARBON 780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE3

Sztyca

KIND SHOCK LEV INTEGRA Ø31.6 REMOTE 150

Siodełko

CRANKBROTHERS IODINE3

Chwyt kierownicy

ERGON GE1

Korba

E13 TRS+ ISIS 36T.

Akcesoria

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI 1.5° +/- 1.5° LENKWINKEL

Manetka

SHIMANO XTR INTEGRATED

Tylna przerzutka

SHIMANO XTR-11 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO XT 11-42T.

Hamulce

SHIMANO XTR FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT99 ICE 203/180

Koło

DT SWISS XMC1200 SPLINE CARBON 15/12 TAS

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 9359

(sugerowana cena detaliczna)

R.X1 FS 27.5+

R.X1 FS 27.5+

Rama

Jest tylko jedno najbardziej adekwatne słowo dla opisania modelu R.X1 – wszechstronność! Według wymagań możliwe wariancje nowych rowerów ROTWILD All Mountain obejmują rozmiar kół od 27,5 to 27+ cali, długość tylnego trójkąta (chainstay, CS), jak również stery – a wszystkie one wymagają zachowania geometrii ramy w niezmienionym stanie, włącznie z wysokością suportu. Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość CS, umożliwiając zmianę właściwości jazdy oraz przeprowadzenie adaptacji właściwych wymiarom ciała poprzez indywidualny rozkład obciążeń koła dla rozmiarów S/M oraz L/XL/XXL.


                Hydroformowana rama aluminiowa charakteryzuje się wysoką precyzją wykonania ścianek pod względem ich grubości, jak również zewnętrznego zarysu. Funkcjonuje bez dodatkowych wzmocnień (gussetów), zmniejszając tym samym ścieg spoiny i możliwość potencjalnego uszkodzenia. Optymalizacja łożysk modelu R.X1 FS gwarantuje długą żywotność łożysk kulkowych tylnego widelca. Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper. Linearyzowana krzywa siła-ugięcie układu tylnych wahaczy również zwiększa stopień pochłaniania niewielkich uderzeń. Ma to znaczny korzystny wpływ na trakcję podczas podjazdów oraz jazdy nad przeszkodami.

Detale

R.X1 FS 27.5+ 0 - Rotwild Polska
R.X1 FS 27.5+ 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI
R.X1 FS 27.5+ 2 - Rotwild Polska

Wewnętrzne prowadzenie przewodów - pełna integracja z ramą główną i tylnym trójkątem (chainstay, CS)

Zmiana przełożeń zachodzi z większą dokładnością i łatwością z uwagi na mniejsze tarcie.

R.X1 FS 27.5+ 3 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS – ALL MOUNTAIN

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce

Geometria

Rozmiar     XS S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 400 435 475 510 535
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) 560 595 610 635 678
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 100 110 120 130 135
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422,5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°) 67,7 67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm) 1,114 1.141 1.162 1.201 1.227
I PRZEKROK (mm) 721 746 762 770 810
J REACH (mm) 400 423 450 475 500
K STACK (mm) 591 600 610 619 628
prev

Konfiguracja Rama

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL LSC FACTORY KASHIMA

Akcesoria

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI 1.5° +/- 1.5° LENKWINKEL

od  € 2599

(sugerowana cena detaliczna)

R.X1 FS 27.5+

R.X1 FS 27.5+

Comp

Jest tylko jedno najbardziej adekwatne słowo dla opisania modelu R.X1 – wszechstronność! Według wymagań możliwe wariancje nowych rowerów ROTWILD All Mountain obejmują rozmiar kół od 27,5 to 27+ cali, długość tylnego trójkąta (chainstay, CS), jak również stery – a wszystkie one wymagają zachowania geometrii ramy w niezmienionym stanie, włącznie z wysokością suportu. Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość CS, umożliwiając zmianę właściwości jazdy oraz przeprowadzenie adaptacji właściwych wymiarom ciała poprzez indywidualny rozkład obciążeń koła dla rozmiarów S/M oraz L/XL/XXL.


                Hydroformowana rama aluminiowa charakteryzuje się wysoką precyzją wykonania ścianek pod względem ich grubości, jak również zewnętrznego zarysu. Funkcjonuje bez dodatkowych wzmocnień (gussetów), zmniejszając tym samym ścieg spoiny i możliwość potencjalnego uszkodzenia. Optymalizacja łożysk modelu R.X1 FS gwarantuje długą żywotność łożysk kulkowych tylnego widelca. Cała kinematyka ramy oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop (odległość pionowa między osią suportu a osią koła), dzięki czemu łatwiej wyregulować damper. Linearyzowana krzywa siła-ugięcie układu tylnych wahaczy również zwiększa stopień pochłaniania niewielkich uderzeń. Ma to znaczny korzystny wpływ na trakcję podczas podjazdów oraz jazdy nad przeszkodami.

Detale

R.X1 FS 27.5+ 0 - Rotwild Polska
R.X1 FS 27.5+ 1 - Rotwild Polska

Multiple Dropout Inlay III

Nowoopracowane wkłady Multiple Dropout Inlay (MDI III) pozwalają w łatwy sposób dostosować długość tylnego trójkąta (CS), umożliwiając zmianę właściwości jazdy.

Więcej o MDI
R.X1 FS 27.5+ 2 - Rotwild Polska

Wewnętrzne prowadzenie przewodów - pełna integracja z ramą główną i tylnym trójkątem (chainstay, CS)

Zmiana przełożeń zachodzi z większą dokładnością i łatwością z uwagi na mniejsze tarcie.

R.X1 FS 27.5+ 3 - Rotwild Polska

System zawieszenia XCS – ALL MOUNTAIN

Cała kinematyka układu przeniesienia napędu oraz sprężyny amortyzatora została idealnie dostosowana do zamierzonego zastosowania. Szczególnie we wstępnym zakresie całkowitego skoku wzrost krzywej siła-ugięcie wykazuje znacząco niższą wartość drop, dzięki czemu łatwiej wyregulować damper.

Więcej o kinematyce

Geometria

Rozmiar     XS S M L XL
A DŁUGOŚĆ RURY PODSIODŁOWEJ (mm) 400 435 475 510 535
B DŁUGOŚĆ RURY GÓRNEJ (mm) 560 595 610 635 678
C DŁUGOŚĆ GŁÓWKI RAMY (mm) 100 110 120 130 135
D DŁUGOŚĆ CHAINSTAY (mm)   422,5 / 435  
E SUPORT (mm)   337,5  
F KĄT GŁÓWKI RAMY (°) 67,7 67,0 67,0 67,0 67,0
G KĄT RURY PODSIODŁOWEJ (°)   74,0  
H ROZSTAW OSI (mm) 1,114 1.141 1.162 1.201 1.227
I PRZEKROK (mm) 721 746 762 770 810
J REACH (mm) 400 423 450 475 500
K STACK (mm) 591 600 610 619 628
prev next

Konfiguracja Comp

Stery

ROTWILD MHS I 1.5 TAPERED TI

Tylny amortyzator

FOX FLOAT 3-POS DPS EVOL PERFORMANCE

Widelec

FOX 34 FLOAT 140 27.5+ FIT4 PERFORMANCE

Kierownica

CRANKBROTHERS COBALT2 780

Mostek

CRANKBROTHERS IODINE1

Sztyca

CRANKBROTHERS COBALT2 Ø31.6

Siodełko

ERGON SME30 RW

Chwyt kierownicy

ERGON GE1

Korba

SHIMANO M627 36-22T. B2

Manetka

SHIMANO SLX INTEGRATED

Przednia przerzutka

SHIMANO SLX-2 SIDE SWING

Tylna przerzutka

SHIMANO XT-10 GS DM PLUS

Kaseta

SHIMANO HG50 11-36T.

Hamulce

SHIMANO M615 FIN PAD

Tarcza

SHIMANO RT68 203/180

Koło

DT SWISS XM 481 ROTWILD EDITION 27+ 15/12 TAS

Opona

CONTINENTAL MOUNTAIN KING RACESPORT 27.5x2.40

od  € 3949

(sugerowana cena detaliczna)

Nasz wybór